Datové modely, analýzy a predikce
Analýzy
- Webová analytika, analýza chování
- Diagnostika výkonnostního marketingu
- CRM, zákaznická segmentace, CLV
- Predikce budoucího nákupu
- Analýza produktu, prodejů, prodejců, konkurence
- Deskriptivní i prediktivní analytika
- Datové modely, ETL
- Investigativní analýzy, Fraud detection, Anomaly detection
Řešení
- Návrh sběru dat, diagnostika KPI
- Reporting, interpretace dat klíčovým oddělením
- Pochopení a optimalizace firemních procesů
- Zavedení řešení Keboola a GoodData
Integrace a zpracování
- Google Analytics, MouseFlow, Interspect
- Google AdWords/Merchant, Mailchimp, Sklik, Skrz, CJ, Facebook Ads
- Facebook, Pinterest, Twitter, Instagram
- Databáze (interní DB My/MS–SQL), SalesForce
- Zendesk, NiceReply, Telfa, Google Drive/Docs/Spreadsheet, GitHub
Data nad zlato
Cílem všech datových analýz je pochopení fungování společnosti, procesů a chování zákazníků ve vztahu k produktu. Získané informace je nutné správně interpretovat a zvolit modely a strategie pro optimalizace, které povedou k monetizaci získaných dat. Zní to složitě a místy je to složité. Výstupem jsou ale odpovědi na otázky jako „kdy, co, kdo s jakou pravděpodobností za kolik bude nakupovat?“, „jak se bude vyvíjet ekonomika firmy nadcházející kvartály?“, „vyplatí se mi investovat do reklamy? A do jaké?“, „funguje zákaznická podpora správně, není předimenzovaná?“ atd. atd.
Nechte mluvit čísla, nikdy nelžou
Než se do čehokoliv pustíme, zeptáme se dat – ukrývají všechny informace. Začneme analýzou potřeb zadavatele, identifikujeme a popíšeme nejbolestivější místa a navrhneme „hot“ úpravy. Postupně projdeme prodejním prostředím, portfóliem zákazníků, produktem, procesy, reklamními kanály a získaná data vsadíme do ucelené analýzy stavu. Zároveň detekujeme prostor pro měřitelné zlepšení a navrhneme, jakým způsobem ho zaplnit – v tento okamžik začíná naše spolupráce.
Návrh řešení zpracujeme zdarma*
Seznámíme se s Vaším projektem, uděláme vstupní analýzy, definujeme prostor pro měřitelné zlepšení a navrhneme řešení
*Ano, zdarma. Následnou provizi si předem domluvíme, bude vázaná na měřitelné výsledky a bude pro Váš projekt rentabilní.
Webdesign a copywriting
Potřebujete nový design, lepší texty, nějaké to SEO? Podíváme se na to...
Online marketing
Výkonnostní reklama Vám přinese měřitelné výsledky. Zpracujeme strategii a začneme prodávat...
Projektové vedení
Máte nápad, vizi, představu o nějakém projektu? My Vám jej zrealizujeme...
Slovník divných pojmů
KPI
„Key Performance Indicators“, nejdůležitější metriky pro sledování (počet nových zákazníků, obrat z návštěvy apod.)
ROI
„Return On Investments“ neboli míra návratnosti investice (např. ROI 1,2 říká, že konečný zisk dělá 20 % investovaných nákladů)
CRM
„Customer Relationship Management“ systém řízení vztahu se zákazníkem (osobní údaje, objednávky, záznamy komunikace, hodnocení apod.)
CLV
„Customer Lifetime Value“ hodnota zákazníka v čase, kterou lze počítat odbornou metodikou a to včetně predikce
ETL
„Extract, Transform, Load“ soubor metod pro technické zpracování dat. Extrakce – popis dat ze zdroje (např. z Google AdWords), transformace a agregace – spojovaní s dalšími daty, nahrání dat do datového modelu nebo platformy (např. GoodData)
Investigativní analýzy
Taková detektivní činnost, při které se v datech nalézají vazby, skryté informace a na první pohled neodhalitelné prvky.
Fraud detection
„Detekce podvodného chování“ na základě konkrétních vzorců chování. Dle uskutečněných operací lze v datech nacházet pokusy o nejrůznější podvody.
Anomaly detection
„Detekce anomálií“, identifikace disfunkcí a nesrovnalostí, často se jedná o chyby ve sběru dat, nefungující procesy, špatně nastavená KPI či lidské chyby.