Potřebujete nový design pro svůj web?

Grafika a webdesign

  • Cíle, struktura a grafika webu
  • Návrh technologie
  • Realizace a projektové vedení

Copywriting a SEO

  • Kompletní řešení SEO
  • Reklamní a popisné texty
  • Typografické a gramatické korektury
  • Jazykové mutace webu

UX optimalizace

  • Analýza uživatelského chování
  • Detekce slabých míst a zabijáků konverzí
  • Uživatelská testování
  • A-B testování

Slovník divných pojmů

Podíváme se na to a navrhneme řešení

Na základě zkušeností z velkých projektů (např. portál Vykupto.cz) dokážeme zvážit, jestli potřebujete zcela nový web nebo budou stačit úpravy stávajícího. Cílem je vždy plnění stanovených KPI a tomu podřizujeme veškerou činnost. Jednoduše nemá smysl 2 roky programovat překrásnou katedrálu, která si na sebe nikdy nevydělá.

Umění na druhou kolej, web musí prodávat.

Každý produkt potřebuje důstojný, efektní, sexy ale hlavně prodejní prostor bez překážek. Víme přesně, jak má vypadat web, který bude prodávat. Nebudeme malovat obrazy a programovat samoúčelné funkcionality – navrhneme strukturu, optimální flow návštěvníka směrem do branky. Vše zrealizujeme, A-B testováním ověříme a dál zoptimalizujeme. Krom grafického řemesla vládneme i druhé straně mince – technickým (SEO) a reklamním slovem. Jednoduše dáme Vašemu webu fungující formu a prodávající obsah.

Návrh řešení zpracujeme zdarma*

Seznámíme se s Vaším projektem, uděláme vstupní analýzy, definujeme prostor pro měřitelné zlepšení a navrhneme řešení

*Ano, zdarma. Následnou provizi si předem domluvíme, bude vázaná na měřitelné výsledky a bude pro Váš projekt rentabilní.

Online marketing

Výkonnostní reklama Vám přinese měřitelné výsledky. Zpracujeme strategii a začneme prodávat...

Datové analýzy

Pomůžeme Vám správně interpretovat data, která máte a podíváme se do budoucnosti...

Projektové vedení

Máte nápad, vizi, představu o nějakém projektu? My Vám jej zrealizujeme

Slovník divných pojmů

UX design

„User Experience“, volně přeloženo jako „přívětivý web“. Lidsky jde o disciplínu, která se věnuje podobě a chování webu

SEO

„Search Engine Optimization“, tedy něco jako optimalizace pro internetové vyhledávače (Google, Seznam, Bing, Centrum atd.). Jde o správně zpracovanou strukturu webu, podoby URL, texty na webu, formátování, klíčová slova, popisy a názvy fotek atd.

A-B testování

Metoda pro zvyšování konverzí. Testovací část návštěvnosti se „rozhazuje“ do 2 a více variant stránek, prvků, textací a měří se, která varianta je nejúspěšnější. Pozn.: testovat lze takřka všechno, ale není ideální objevovat objevené.

Uživatelská testování

Individuální setkání s uživateli webu stavěná na konkrétní metodice (scénáře, nahrávání, analýzy). Cílem je pochopení způsobu uvažování a chování cílové skupiny v internetovém prostředí

Konverze

Míra úspěšnosti splnění stanoveného cíle (pokud na web přijde např. 100 lidí a celkem proběhnou 3 transakce, máme konverzní poměr k nákupu 3 %)

KPI

„Key Performance Indicators“, nejdůležitější metriky pro sledování (počet nových zákazníků, obrat z návštěvy apod.)