Výkonnostní marketing pro Váš obchod

PPC

  • Reklama ve výsledcích vyhledávání
  • Bannery v obsahové síti
  • Google Adwords
  • Seznam (Sklik)
  • Facebook

Emailing

  • Strategie emailové komunikace
  • Realizace emailováho řešení
  • Registrační kampaně, budování rentabilní databáze
  • Newslettery (koncepce, design, obsah)
  • Školení pro vlastní správu

Affiliate marketing, agregátory

Slovník divných pojmů

Výkonnostní marketing

Cíle jsou jasné – efektivní výkonnostní reklama s pozitivní ROI, dodržování stanoveného PNO, měřitelné navýšení a optimalizace prodeje, noví zákazníci, brandbuilding, přehlednost řešení a online kontrola realizace.

Bez pohádek, jenom čísla

Pokud provozujete online prodej čehokoliv, budete nutně potřebovat online reklamu. Ta se od klasické (televizní, printové, rozhlasové apod.) reklamy liší především tím, že ji lze přesně měřit. Pro Váš projekt navrhneme strategii, zrealizujeme všechny smysluplné prodejní kanály a postaráme se o jejich chod. Na základě analýz a predikce doporučíme rozpočty, stanovíme KPI (klíčové metriky), ROI (míra návratnosti investicí) a celé to rozjedeme.

Kolik to stojí? Naší provizí bude předem dohodnutý podíl z prokazatelně přivedeného obratu. Jinými slovy – zaplaceno dostaneme, pokud dostojíme plánovaného výkonu.

Návrh řešení zpracujeme zdarma*

Seznámíme se s Vaším projektem, uděláme vstupní analýzy, definujeme prostor pro měřitelné zlepšení a navrhneme řešení

*Ano, zdarma. Následnou provizi si předem domluvíme, bude vázaná na měřitelné výsledky a bude pro Váš projekt rentabilní.

Webdesign a copywriting

Potřebujete nový design, lepší texty, nějaké to SEO? Podíváme se na to...

Datové analýzy

Pomůžeme Vám správně interpretovat data, která máte a podíváme se do budoucnosti...

Projektové vedení

Máte nápad, vizi, představu o nějakém projektu? My Vám jej zrealizujeme...

Slovník divných pojmů

KPI

„Key Performance Indicators“, nejdůležitější metriky pro sledování (počet nových zákazníků, obrat z návštěvy apod.)

ROI

„Return On Investments“ neboli míra návratnosti investice (např. ROI 1,2 říká, že konečný zisk dělá 20 % investovaných nákladů)

PNO

PNO – poměr nákladu a obratu (pokud např. vynaložíme 10 % vygenerovaného obratu do reklamy, je PNO 10)

Brandbuilding

Budování značky, navyšování povědomí o značce, jednoduše „být vidět“

Newsletter

Email poslaný registrovanému uživateli obsahující zpravidla komerční sdělení