Výkonnostní marketing pro Váš obchod
PPC
- Reklama ve výsledcích vyhledávání
- Bannery v obsahové síti
- Google Adwords
- Seznam (Sklik)
Emailing
- Strategie emailové komunikace
- Realizace emailováho řešení
- Registrační kampaně, budování rentabilní databáze
- Newslettery (koncepce, design, obsah)
- Školení pro vlastní správu
Affiliate marketing, agregátory
- Technické napojení
- Správa, poradenství, doporučení
- Váš produkt na Heuréka.cz, Zboží.cz, Invia.cz, Skrz.cz
Výkonnostní marketing
Cíle jsou jasné – efektivní výkonnostní reklama s pozitivní ROI, dodržování stanoveného PNO, měřitelné navýšení a optimalizace prodeje, noví zákazníci, brandbuilding, přehlednost řešení a online kontrola realizace.
Bez pohádek, jenom čísla
Pokud provozujete online prodej čehokoliv, budete nutně potřebovat online reklamu. Ta se od klasické (televizní, printové, rozhlasové apod.) reklamy liší především tím, že ji lze přesně měřit. Pro Váš projekt navrhneme strategii, zrealizujeme všechny smysluplné prodejní kanály a postaráme se o jejich chod. Na základě analýz a predikce doporučíme rozpočty, stanovíme KPI (klíčové metriky), ROI (míra návratnosti investicí) a celé to rozjedeme.
Kolik to stojí? Naší provizí bude předem dohodnutý podíl z prokazatelně přivedeného obratu. Jinými slovy – zaplaceno dostaneme, pokud dostojíme plánovaného výkonu.
Návrh řešení zpracujeme zdarma*
Seznámíme se s Vaším projektem, uděláme vstupní analýzy, definujeme prostor pro měřitelné zlepšení a navrhneme řešení
*Ano, zdarma. Následnou provizi si předem domluvíme, bude vázaná na měřitelné výsledky a bude pro Váš projekt rentabilní.
Webdesign a copywriting
Potřebujete nový design, lepší texty, nějaké to SEO? Podíváme se na to...
Datové analýzy
Pomůžeme Vám správně interpretovat data, která máte a podíváme se do budoucnosti...
Projektové vedení
Máte nápad, vizi, představu o nějakém projektu? My Vám jej zrealizujeme...
Slovník divných pojmů
KPI
„Key Performance Indicators“, nejdůležitější metriky pro sledování (počet nových zákazníků, obrat z návštěvy apod.)
ROI
„Return On Investments“ neboli míra návratnosti investice (např. ROI 1,2 říká, že konečný zisk dělá 20 % investovaných nákladů)
PNO
PNO – poměr nákladu a obratu (pokud např. vynaložíme 10 % vygenerovaného obratu do reklamy, je PNO 10)
Brandbuilding
Budování značky, navyšování povědomí o značce, jednoduše „být vidět“
Newsletter
Email poslaný registrovanému uživateli obsahující zpravidla komerční sdělení