Máte nápad, potřebu... projekt?
Projektový návrh
- Analýza, konkurence, architektura, SWOT
- Funkční celky, critical points, MVP
- Kroky, pracnosti, deadlines, zdroje
- Vyhodnocení, vyčíslení, ROI
Supervize, monitoring, vedení
- Realizace s interním i externím týmem
- Monitoring, kvalita
- Supervize, FeedBack
- Krizové řízení
Jaké zadání, takový výsledek
Každý projekt začíná nápadem, potřebou, nutností a realizace zpravidla postihne jedince, interní tým, externisty a to vše je nutné erudovaně řídit. Druhým krokem projektu je zadání – klíčové místo, jehož cílem je ukotvení cílů, vize, náročnosti, nákladů a zejména výpočet návratnosti. Máme zkušenosti s vedením velkých a dlouhodobých projektů i s izolovanými „tásky“ (zákaznické call centrum, automatizované věrnostní programy, interní procesy apod.) – dejme společně Vašemu nápadu konkrétní obrysy a my jej zrealizujeme.
Od výkopu do branky
Projekty dokážeme přesně definovat, vést (supervisoring) a realizovat. Pokud máte vlastní IT oddělení, tavíme hinty rovnou do projektového zadání, supervisujeme vývoj a předáváme relevantní feedback o postupu. Pokud se projekt dostává do realizačních komplikací, vládneme nástroji analýzy a krizového managmentu. Dokud není projekt dotažený k prvnímu funkčnímu prototypu, neexistuje a je pro zadavatele ztrátový. Každý projekt má svoji podobu MVP, která již musí vykazovat plánované výnosy – dejte nám volnou ruku a my Váš projekt dotlačíme minimálně do tohoto místa tak, aby začal svoji éru výdělečnosti.
Návrh řešení zpracujeme zdarma*
Seznámíme se s Vaším projektem, uděláme vstupní analýzy, definujeme prostor pro měřitelné zlepšení a navrhneme řešení
*Ano, zdarma. Následnou provizi si předem domluvíme, bude vázaná na měřitelné výsledky a bude pro Váš projekt rentabilní.
Webdesign a copywriting
Potřebujete nový design, lepší texty, nějaké to SEO? Podíváme se na to...
Online marketing
Výkonnostní reklama Vám přinese měřitelné výsledky. Zpracujeme strategii a začneme prodávat...
Datové analýzy
Pomůžeme Vám správně interpretovat data, která máte a podíváme se do budoucnosti...
Slovník divných pojmů
SWOT analýza
Metoda pro identifikaci možných rizik, příležitostí, silných a slabých stránek projektu
Critical points
Označení pro konkrétní fáze projektu v čase, které mají dopředu stanovené postupy při jejich neplnění (hlavní programátor si zlomil obě ruce, co teď?)
MVP
„Minimum Viable Product“, tedy provozu schopný prototyp, který dokáže plnit základní metriky projektu. Během provozu MVP zpravidla nejsou všechny procesy automatizované a dotažené do detailu
ROI
„Return On Investments“ neboli míra návratnosti investice (např. ROI 1,2 říká, že konečný zisk dělá 20 % investovaných nákladů)